OM Gobil AB
Selskapet er basert i Malmö, Skåne.
213 77 Malmø.
For å kontakte oss, send e-post til: info@fusionskin.se
Vennligst legg igjen kontaktinformasjonen din.
BESTILLING
Når du har lagt inn din bestilling fra oss, vil en ordrebekreftelse bli sendt til din e-postadresse. I denne finner du all informasjon om produkter, pris, fakturering og leveringsadresse.
Dersom det er feil i ordrebekreftelsen må du kontakte oss direkte via e-post til: info@fusionskin.se
LEVERANSE
Vår normale leveringstid er 1-2 virkedager. Bestillinger i helger og helligdager sendes tidligst påfølgende virkedag.
Ved høy ordreinngang kan det oppstå forsinkelser med en ekstra arbeidsdag.
Dersom det skulle oppstå forsinkelser i leveringen (uten at vi har gitt deg beskjed om lengre leveringstid) kan du kontakte oss på e-post: info@fusionskin.se
Uavhentede pakker
Vi forbeholder oss retten til å belaste kostnadene for håndtering som oppstår ved uavhentede pakker (returfrakt, fraktkostnader osv.). Derfor tar vi et gebyr på SEK 149 for en pakke som ikke blir hentet. Forsendelsen ligger hos postombudet i 14 dager før den returneres til oss. Vær derfor oppmerksom på at dersom du angrer på et kjøp og ønsker å returnere produktet, må du først hente pakken og deretter returnere den som beskrevet.
PRISER
Alle priser i nettbutikken er oppgitt i SEK og inkluderer 25 % mva.
Vi tar forbehold om prisendringer forårsaket av prisendringer fra leverandør, trykkfeil i prislisten og unøyaktigheter i priser på grunn av feilinformasjon og forbeholder oss retten til å justere prisen.
ANGRERETT
Ved kjøp av varer på nettsiden har du som kunde en lovfestet 14 dagers angrerett som gjelder fra du har mottatt en vare du har bestilt.
Når du bruker angreretten:
Du må meddele at du angrer. Meldingen må sendes til oss på: info@fusionskin.se
I meldingen din skal navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer, samt hvilke varer returen gjelder tydelig oppgis.
Du bør returnere produktene til oss umiddelbart og senest innen de lovbestemte 14 dagene etter kanselleringsvarselet.
Du er ansvarlig for returfrakt, levering og tilstand av produktene ved retur, produktene bør derfor sendes godt pakket og i originalemballasje.
Vi forbeholder oss retten til å belaste kostnadene for håndtering som oppstår ved bruk av angreretten (returfrakt, fraktkostnader etc.). Gebyret for returfrakt ved angrerett er 149 SEK.
Fra refusjonsbeløpet forbeholder vi oss retten til å trekke fra et beløp som tilsvarer verdireduksjonen sammenlignet med produktets opprinnelige verdi ved brukt eller skadet produkt.
5.2 Angreretten gjelder ikke dersom:
Produkter som er forseglet (forseglet) av helsemessige eller hygieniske årsaker og hvor forseglingen (forseglingen) er brutt av deg.
Produkter som har karakter av forseglet lyd- eller bildeopptak og hvor forseglingen er brutt av deg.
Skreddersydd produkt, som er skreddersydd spesielt for deg eller har et tydelig personlig preg etter dine ønsker.
Tjenester som er fullført og hvor du uttrykkelig har samtykket til oppstart av tjenesten uten angrerett.
Varer som raskt kan forringes, for eksempel mat.
Løse antall aviser eller magasiner.
For mer om lovfestet angrerett, se her .
6. KLAGER OG KLAGER
Vi inspiserer alle produkter før de sendes til deg. Skulle produktet fortsatt være skadet eller feilsendt når det ankommer, forplikter vi oss, i henhold til gjeldende forbrukervernlovgivning, til å rette feilen kostnadsfritt. Du må alltid kontakte oss for godkjenning før du returnerer en defekt vare. Reklamasjonen skal sendes umiddelbart etter at mangelen er oppdaget.
6.1 Hvordan går du frem med en klage?
Eventuelle feil og mangler skal alltid meldes til: info@fusionskin.se
hvor du skriver inn navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer og en beskrivelse av feilen. Hvis vi ikke er i stand til å utbedre mangelen eller levere et lignende produkt, refunderer vi deg for det defekte produktet i samsvar med gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning. Vi er ansvarlige for returfrakt ved godkjente reklamasjoner. Vi forbeholder oss retten til å avslå en klage dersom det viser seg at produktet ikke er defekt i henhold til gjeldende forbrukerlovgivning. Ved klage følger vi retningslinjer fra Allmennklagenemnda, les mer på www.arn.se.
7. BEGRENSNING AV ANSVAR
Vi tar ikke ansvar for indirekte skader som kan oppstå på grunn av produktet.
Vi påtar oss intet ansvar for forsinkelser/feil som følge av forhold utenfor selskapets kontroll (Force Majeure). Disse forholdene kan for eksempel være arbeidskonflikt, brann, krig, myndighetsvedtak, redusert eller ikke-eksisterende leveranse fra leverandøren.
Videre tas det ikke noe ansvar for eventuelle endringer i produkter/produktegenskaper som er endret av den respektive leverandøren og andre faktorer utenfor vår kontroll.
8. PRODUKTINFORMASJON
Vi tar forbehold om eventuelle typografiske feil på denne nettsiden og sluttsalg av produkter. Vi garanterer ikke at bildene gjengir det eksakte utseendet til produktene da det kan oppstå en viss fargeforskjell avhengig av skjermen, bildekvaliteten og oppløsningen. Vi prøver alltid vårt beste for å eksponere produktene så korrekt som mulig.
9. INFORMASJON OM COOKIES
I henhold til lov om elektronisk informasjon skal besøkende på en nettside for personvernformål informeres om at informasjonskapsler brukes. Informasjonen i informasjonskapselen kan brukes til å spore en brukers surfing. En informasjonskapsel er en liten tekstfil som nettstedet du besøker ber om å bli lagret på datamaskinen din for å gi tilgang til ulike funksjoner. Det er mulig å stille inn nettleseren din slik at den automatisk nekter informasjonskapsler.
Du finner også mer generell informasjon på Post- og teletilsynets nettsider.
10. PERSONOPPLYSNINGER
Ved å handle på Fusionskin.se godtar du vår personvernerklæring og vår behandling av dine personopplysninger. Vi beskytter personvernet ditt og samler ikke inn mer informasjon enn nødvendig for å behandle bestillingen din.
Vi selger eller videreformidler aldri dataene dine til tredjeparter uten juridisk grunnlag.
11. ENDRINGER I DE GENERELLE VILKÅRENE
Vi forbeholder oss retten til å gjøre endringer i vilkårene og betingelsene når som helst. Endringer i vilkårene vil bli lagt ut online på nettsiden. De endrede vilkårene anses som akseptert i forbindelse med bestillinger eller besøk på nettstedet.
12. TVISTER OG LOVVALG
I tilfelle en tvist ikke kan løses etter avtale med selskapets kundeservice og kunden, kan du som kunde kontakte Allmänna Reklamationsnämnden, se arn.se. For innbyggere i et annet EU-land enn Sverige kan du sende inn en klage på nett via EU-kommisjonens plattform for mekling i tvister, se http://ec.europa.eu/consumers/odr
Ved tvist følger vi vedtak fra ARN eller tilsvarende tvisteløsningsorgan.
Tvister angående tolkning eller anvendelse av disse generelle vilkårene og betingelsene skal tolkes i samsvar med svensk lov.